Misurata Satellite View

  1. #1 by balogh956 on June 21, 2011 - 5:27 pm

    fáj a szivem a dolgoknak nem igy kéne tőrténiűk. a sok munkát akik ot dolgostunk valamikor ,legalábis én nagyon sajnálom, le rombolni a sok munkát valamiért.pedig minden keleti országnak voltak munkásai otan.szeretem libiát szokatlan volt nekűnk iskolákat épiteni a sivatagba.nagyon nagyon sajnálom hogy,igy elfajultak a dolgok.pedig a libiai emberek nagyon becsűletesek és nagyon vendég szeretők. sose felejtem hogy etűk a kus kust kőzős vájlingbol és nem mertem vilát kérni hogy meg ne sércsem őket.hiába 2év után szinte,a második hazám ként tekintetem libiára.(ne romboljátok amit épitetűnk mert ez a szegénységhez vezet.)

  1. weight control
  2. apple

Leave a Reply

